۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۶۴۵۶
مدیرعامل یک شرکت صیادی از استفاده از روشی جدید برای صیادی سخن گفت و اینکه دوستدار محیط زیست است و باعث ایجاد ارزش افزوده در صید هم می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۷

مزایای صیادی با روش جدید؛ ایجاد ارزش افزوده، کاملاً دوستدار محیط زیست و صید دقیق گونه‌های مورد انتخاب! 

روشی جدید برای صیادی در ایران| فقط گونه مورد نظر در تور می‌افتد

 

علی شهبازی،  مدیرعامل یک شرکت صیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عنوان کرد: ما اولین شرکتی هستیم که اقدام به صیادی با روش لانگ لاین، رشته‌های بلند را به صورت صنعتی در دریای عمان آغاز می کند. این شرکت طرح آزمایشی خود را انجام داده و به زودی برای کار نهایی به صورت گسترده  توسط کشتی‌های مخصوص لانگ لاین در کشور با حمایت سازمان شیلات اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ۱۰۰درصدصادرات خوراک آبزیان دست اتحادیه است|رشد تولید نیاز به تغییرات رویکردی دولت دارد+فیلم

 

روشی جدید برای صیادی در ایران| فقط گونه مورد نظر در تور می‌افتد

اگر گونه‌ای غیر از تن ماهیان وارد قلاب‌ها شوند رها  می‌شوند


وی ادامه داد: مزایای این روش این است که دقیقاً گونه‌هایی صید می‌شوند که مورد انتخاب ما هست و اگر هم گونه‌ای غیر از گونه تن ماهیان وارد قلاب‌ها بشوند رها  می‌شوند و کاملاً دوستدار محیط زیست است به طوری که به محیط زیست و بقیه موجودات دریایی آسیب نخواهد زد.
شهبازی درباره دلیل استفاده از این روش تصریح کرد: این نوع صیادی باعث ارزش افزوده و بهبود کیفیت در گوشت ماهی خواهد شد. ماهی  به صورت کامل و سالم روی عرشه می‌آید روش‌های خون گیری، انجماد زدایی و قرار گرفتن در آب یخ درست انجام می‌شود و باعث ارزش افزوده‌ بیشتری خواهد شد.

برچسب ها: شیلات نمایشگاه بین‌المللی شیلات صید و صیادی #آبزی پروری ویدیو اولین بار دریای عمان حفظ محیط زیست مزایا ارزش افزوده
ارسال نظر
آخرین اخبار